Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle §
1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Lukáš Gremlica
IČ: 08867500
kontaktní údaje:
Mánesova 1639/84, 120 00 Vinohrady, Praha 2
email: info@footlab.cz
telefon: +420 792 916 316
www.foolab.cz
(dále jen „prodávající“)
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické
osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel,
nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového
rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.footlab.cz
(dále je „internetový obchod“).
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních
podmínek.
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
I.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory),
hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
● prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém
obchodě,
● vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a
doručení.
Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do
objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko
ODESLAT OBJEDNÁVKU. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány
za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v
objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami.
Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je
automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální
obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky
prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu
kupujícího. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže
prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku.
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na
jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku,
dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující
může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený
v těchto obchodních podmínkách.
V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny
zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen
dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu
bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních
podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle
kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se
považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena
potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
II.
Zákaznický účet
Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující
přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující
provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět
správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při
jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém
účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického
účtu třetími osobami.
Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj
uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy a těchto obchodních podmínek.
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
III.
Platební podmínky a dodání zboží
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
kupující uhradit následujícími způsoby:
● bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.: 2567039183/0800, vedený
u České Spořitelny.
● dobírkou v hotovosti při předání zboží,
● v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně
Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s
balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí
se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě
technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
Zboží je kupujícímu dodáno:
na adresu určenou kupujícím objednávce
osobním odběrem v provozovně prodávajícího
Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny
v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob
dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a
případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na
straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující
zásilku od přepravce převzít.
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na
emailovou adresu kupujícího. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé
kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího
okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale
v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
IV.
Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel,
má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
● ode dne převzetí zboží,
● ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží
nebo dodání několika částí
● ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná
dodávka zboží.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
● poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
● o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle
na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
● o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž
cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
● o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
● dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání
nenávratně smíseno s jiným zbožím,
● dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů
jej není možné vrátit,
● dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní obal,
● dodávce novin, periodik nebo časopisů,
● dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s
předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od
smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě
nemá právo na odstoupení od smlouvy,
● v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o
odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od
smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na
emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních
podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou
povahu obvyklou poštovní cestou.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14
dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,
které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté
peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud
mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí,
vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a
je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající
oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu
nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím
emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o
odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,
které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem
určeným kupujícím.
V.
Práva z vadného plnění
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
● má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti,
které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na
povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
● se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží
tohoto druhu obvykle používá,
● zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
● je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
● zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že
zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se
vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se
nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
sjednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na
vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
● uhrazení celé vzniklé škody (za předpokladu předložení daňového dokladu)
● uhrazení 30% vzniklé škody (bez předložení daňového dokladu), vzniklá škoda bude určena prodávajícím na základě stejného/podobného produktu
● opravu zboží,
● přiměřenou slevu z kupní ceny,
● odstoupit od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
● pokud má zboží podstatnou vadu,
● pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
● při větším počtu vad zboží.
Reklamační řád
Tento reklamační řád stanovuje pravidla a podmínky pro uplatňování reklamací na služby poskytované footlab.cz. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.
1. Základní ustanovení
1.1. Tento reklamační řád se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména
občanským zákoníkem.
1.2. Poskytujeme služby čištění, oprav a údržby obuvi a odpovídáme za provedení sjednaných
služeb.
1.3. Před předáním obuvi zákazníkem ke zpracování je zákazník povinen seznámit se s tímto
reklamačním řádem.
2. Povinnosti zákazníka při převzetí obuvi
2.1. Zákazník je povinen zkontrolovat obuv při jejím převzetí po dokončení čištění či jiné služby.
2.2. Pokud zákazník při převzetí obuvi zjistí jakékoli fyzické poškození nebo jiné vady, je povinen
toto neprodleně oznámit. Po převzetí bez výhrad není pozdější reklamace tohoto typu možná.
3. Podmínky reklamace fyzicky poškozené nebo zničené obuvi
3.1. V případě reklamace týkající se fyzického poškození nebo zničení obuvi, která má za
následek, že obuv není dále nositelná, je zákazník povinen:
• Předložit fotodokumentaci obuvi před zahájením čištění. Fotografie musí být pořízeny v
den předání obuvi kurýrovi nebo při osobním předání na provozovně.
• Předložit doklad o koupi obuvi (účtenku nebo fakturu), který prokazuje pořizovací cenu
obuvi.
3.2. Pokud zákazník předloží požadované podklady, má v případě oprávněné reklamace nárok
na:
• Vrácení 100% pořizovací ceny obuvi, v případě že bota není starší jednoho roku.
• Vrácení 50% pořizovací částky obuvi, v případě že bota není starší dvou let.
• Vrácení 25% pořizovací částky obuvi, v případě že bota je starší dva a více let.3.3. Pokud zákazník nepředloží požadované podklady (fotodokumentaci nebo doklad o koupi
obuvi), má provozovatel právo reklamaci zamítnout v plném rozsahu.
4. Podmínky reklamace obuvi s jiným znečištěním
4.1. V případě, že na obuvi vznikne během čištění nový flek nebo jiné znečištění, považuje se
obuv za „znečištěnou“, nikoli fyzicky poškozenou.
4.2. V takovém případě má zákazník po doložení fotodokumentace pořízené v den předání obuvi
kurýrovi (nebo na provozovně) nárok na:
• Vrácení částky uhrazené za službu čištění.
• Kompenzaci ve výši 10 % pořizovací ceny obuvi (po doložení dokladu o koupi).
5. Podmínky pro posouzení reklamace
5.1. Reklamaci lze uplatnit prostřednictvím e-mailu uvedeného na webových stránkách.
5.2. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 24 hodin od
převzetí obuvi.
5.3. Provozovatel je povinen reklamaci posoudit do 30 pracovních dnů od jejího obdržení.
6. Řešení oprávněné reklamace
6.1. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, má zákazník nárok na:
• Nápravu služby, pokud je to možné.
• Kompenzaci ve výši uvedené v tomto reklamačním řádu.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Tento reklamační řád je účinný ode dne 01.04.2022.
7.2. Odevzdáním obuvi k čištění nebo opravě zákazník souhlasí s podmínkami tohoto reklamačního řádu
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen
kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem
reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a
způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání,
případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých
případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle
druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně
odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí
této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní
smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde
projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl,
že věc má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil.
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených
nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u
prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
Volbu způsobu reklamace má kupující.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele.
VI.
Doručování
Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty.
Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto
obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou
adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
VII.
Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká
obchodní inspekce pro Jihomoravský a Zlínský kraj, se sídlem třída Kapitána Jaroše
1924/5 602 00 Brno, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů
on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné
využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013
o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad
dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
VIII.
Závěrečná ustanovení
Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky.
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva
spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu,
včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu
a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat
webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující
nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít
negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu
nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod
nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho
určením či účelem.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. dubna 2022